Open Huiskamer stopt, de Kerk blijft wel open!

Na zes mooie en waardevolle jaren, gaan we helaas stoppen met de Open Kerk op dinsdag. We hebben het besloten vanwege het te kort aan medewerkers en soms ook te weinig aanloop vanuit de buurt. Binnenkort gaan we verder onderzoeken hoe we open kerk een vervolg kunnen geven. En, natuurlijk gaan alle andere activiteiten van Open Kerk wel gewoon door! Kijk in de agenda voor de verschillende activiteiten.

Vergelijkbare Posts

  • Gebeds- en aanbiddingsavond

    Als gemeente houden we wekelijks onze gebeds- en aanbiddingsavonden op dinsdagavond van 19:30 tot 20:30.We willen met deze avonden een stap zetten in ons verlangen om als gemeente een meer (aan)biddende groep te zijn.De gebeds- en aanbiddingsavonden zorgen er ook voor dat we persoonlijk kunnen groeien in geloof. Deze avonden hebben een gevarieerde invulling en spreken…

  • |

    Jaartekst 2025

    “Jullie zijn het zout van de aarde… Jullie zijn het licht van de wereld.” Ieder jaar hebben we als gemeente een nieuwe jaartekst. Daar willen in het komende jaar mee aan de slag. Dit keer de tekst uit Mattheus 5. Deze tekst komt uit de Bergrede en hierin roept Jezus zijn leerlingen op om God…